Nog geen ZEVMB-paspoort maar wel een Copiloot?

Bestemd voor
Alle bezoekers

Als je ondersteuning hebt (gehad) van een Copiloot maar nog niet eerder op deze website hebt ingelogd, dan hoef je niet opnieuw een account aan te maken. Er is namelijk al account aangemaakt met daarin de informatie van de aanvraag voor de Copiloot. Om dit account te gebruiken moet alleen het wachtwoord opnieuw worden ingesteld. Volg de onderstaande stappen om dit te doen:

  1. Ga naar paspoort.zevmb.nl.
  2. Klik op “Inloggen” in het menu onder het logo van ZEVMB.
  3. Klik in het volgende scherm op “Uw wachtwoord opnieuw instellen”.
  4. Vul je e-mailadres in en klik op “Verstuur”. Als je een foutmelding krijgt, kun je bij je Copiloot controleren met welk e-mailadres je bij ons bekend bent.
  5. Je ontvangt een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken, ga naar de link in de e-mail. (Deze e-mail komt soms in de spamfolder terecht).
  6. Klik op “Inloggen” op de pagina die wordt geopend.
  7. Je krijgt nu een formulier te zien. Ongeveer halverwege de pagina kun je een nieuw wachtwoord opgeven. Kies een wachtwoord en vul dit in, en daaronder nog een keer hetzelfde wachtwoord om te bevestigen. Klik onderaan op “Verstuur”.
  8. Het wachtwoord is nu aangepast! Je wordt automatisch doorverwezen naar de startpagina. Klik daar vervolgens op “Paspoort maken” om het ZEVMB-paspoort te downloaden.

Als het aanmaken van een wachtwoord toch niet lukt, neem dan contact op via contact@zevmb.nl. Vermeld daarbij wat er misgaat, je telefoonnummer en de naam van je kind zodat we het kunnen opzoeken in het systeem.